[Onder Het Noorderlicht] 1/18/2010 11:57:00 PM

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 19, 2010, 2:57:58 AM1/19/10
to onderhetno...@googlegroups.com
De teamleden zijn weer helemaal fit na een comatueuze nachtrust! Vandaag met sneeuwscooters op pad.
Hans & Egbert

Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon.


--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/18/2010 11:57:00 PM
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages