Het is midden in de nacht, de meeste deelnemers liggen te slapen en
enkele zijn nog in de kroeg .
Samen met mijn vrienden Patrick en Arnout zitten wij midden op het
meer. Het is -10 graden, warm aangekleed, rendier vellen om op te
liggen en een vuur luisteren wij naar de stilte en het gehuil van
wolven en huskies.
Een blik knakworsten en brood op het vuur maakt dit een onvergetelijke
avond.
Back to basic in Finland, wat een fantastische ervaring.
Slaap lekker, Bart
--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/20/2010 03:45:00 PM