[Onder Het Noorderlicht] Ranglijst

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 18, 2010, 11:11:26 AM1/18/10
to onderhetno...@googlegroups.com
Beste volgers,

Wij hebben het nu wel pittig we dachten de etappe te hebben afgesloten maar de verassing is om nog even door te rijden naar Lapland. Enfin heftig weer weer, veel sneeuw wordt steeds kouder maar de sfeer is goed.
We hebben zojuist een interview gegeven aan SBS6 en hopen hiermee op tv te komen.
Egbert en Hans hebben het zwaar door het mislopen van de veer aansluiting en het verschrikkelijke weet dat zij vannacht gehad hebben rijden Zij in de achterlinie, ook daar is de sfeer goed en middels peptalk en grappen over senioren houden we de stemming goed.

Groet Bart en Eric

Toegevoegd uitslagen



 
 
 
 
 
 


--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/18/2010 08:11:00 AM
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages