Donker en sneeuw in Zweden, warm in de auto en een goede trip so far so good.Hier 0100 uur en we denderen door, slaap lekker en tot morgenochtend.
Bart en Eric -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/17/2010 03:39:00 PM