[Onder Het Noorderlicht] Zweden

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 17, 2010, 6:40:18 PM1/17/10
to onderhetno...@googlegroups.com

Goedenacht volgers,

Donker en sneeuw in Zweden, warm in de auto en een goede trip so far
so good.
Hier 0100 uur en we denderen door, slaap lekker en tot morgenochtend.

Bart en Eric

--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/17/2010 03:39:00 PM

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages