[Onder Het Noorderlicht] overnachting

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 25, 2010, 12:28:11 PM1/25/10
to onderhetno...@googlegroups.com

Niets is ons te gek: overnachten in een iglo.
Vandaag op weg naar het noorden, stemming onbekend.

Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon.


--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/25/2010 09:23:00 AM
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages