[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 08:53:00 AM

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 25, 2010, 11:59:39 AM1/25/10
to onderhetno...@googlegroups.com


Sneller dan de auto's: vandaag met ruim 100 km/u over ijsmeren en behendig door de bossen; prachtig en adembenemend mooi en weids hier in de omgeving van Muonio - Finse deel van Lapland.
Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon.


--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/25/2010 08:53:00 AM
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages