[Onder Het Noorderlicht] Goede herinneringen

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 28, 2011, 5:20:58 AM1/28/11
to onderhetno...@googlegroups.com
Een fantastische film over de reis van een jaar geleden, misschien ter voorbereiding van een volgende missie ...?

--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/28/2011 02:20:00 AM
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages