[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 09:12:00 AM

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 25, 2010, 12:13:04 PM1/25/10
to onderhetno...@googlegroups.com
Hoewel Egbert kampt met hevige spierpijn in beide bovenbenen - snowscooteren met snelheden van meer dan 120 km/u eist zo zijn tol - is de stemming opperbest en gaan Hans en Egbert met groot vertrouwen de dag van morgen tegemoet; eerst maar eens leekker slapen want dat gebeurt de komende 48 uur niet meer!
Morgen om 8:09 u. vertrekken; daarna meer nieuws en foto's, ook van de husky's en de aangeganfen sleden.
Hans & Egbert

Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon.


--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/25/2010 09:12:00 AM

Sytse

unread,
Jan 25, 2010, 12:13:06 PM1/25/10
to onderhetno...@googlegroups.com
De rit van vandaag voert door een prachtig verlaten deel van Noord-Zweden; let op de kerdtkaarten 2010 van Hans en Egbert! De temperatuur is momenteel min 20 en we zijn blij om in de auto te zitten bij plus 21.
Nog 2200 km. te gaan ...
Team De Opgang/ Mappa

Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages