[Onder Het Noorderlicht] Nacht rally

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 18, 2010, 1:24:06 AM1/18/10
to onderhetno...@googlegroups.com
Goedemorgen allen,

Wat een sneeuw en ijzel ongelofelijk, je moet wel een top auto hebben
anders kan je echt thuis blijven .
Enorm veel ijsafzetting op de auto en ruiten de verwarming doet zijn
best.
Collega team geholpen om de spatborden te verwijderen omdat zij een
kudde op de kap hadden gehad.
Wij gaan prima tom tom, Tim Tim en Eric lullen de hele nacht door, zo
komen we er wel.

Tot straks

Bart en Eric

--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/17/2010 10:23:00 PM

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages