Lieve familie en vrienden,
Dat wij de onderstaande mail nog eens zouden verzenden; het kàn nog misgaan, maar die kans lijkt kleiner dan slagen. Zonder dramatische berichten op 17 juni, 's middags, gaat het feestje door. Geen bericht is dus goed bericht.
----- Original Message -----
Sent: Monday, June 07, 2010 1:22 PM
Subject: Uitnodiging
Lieve vrienden en familie,
Donderdag 17 juni bestaat de kans dat ik een telefoontje krijg, waarin ik te horen zal krijgen dat ik geslaagd ben.
Dit zou raar, nieuw, onverwacht en (on)verdiend zijn, maar daarom niet minder reden voor een feestje.
Daarom nodig ik jullie uit om met mij dit heuglijke feit te vieren. Donderdag 17 juni zal er op de Leidseweg vanaf half 9 drank, eten en een uitzinnig blije Ruben voor jullie klaar staan en hoop ik er met jullie een leuke avond van te maken!
Tot dan!
Ruben
Rulive:
De nieuwste tips en tricks voor de echte messenger fan.
--
Geplaatst door Sytse op
Onder Het Noorderlicht op 6/07/2010 04:03:00 PM