[Onder Het Noorderlicht] -20

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 23, 2010, 9:51:31 PM1/23/10
to onderhetno...@googlegroups.com

Beste volgers,

De laatse 2 rally dagen zijn aangebroken nog 2900 km te gaan. We zijn
nu in lapland en -20 met veel sneeuw. Wat een ervaring om dit mee te
maken.

Groet vanuit de auto

Bart en Eric

--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/22/2010 12:35:00 AM

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages