De laatse 2 rally dagen zijn aangebroken nog 2900 km te gaan. We zijn
nu in lapland en -20 met veel sneeuw. Wat een ervaring om dit mee te
maken.
Groet vanuit de auto
Bart en Eric
--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/22/2010 12:35:00 AM