[Onder Het Noorderlicht] De senioren

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 17, 2010, 5:25:56 AM1/17/10
to onderhetno...@googlegroups.com

Beste volgers,

Nog even wachten maar om 14.30 worden we losgelaten.

Groet Egbert en Hans

--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/17/2010 02:24:00 AM

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages