[Onder Het Noorderlicht] Onderweg

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 17, 2010, 2:20:16 PM1/17/10
to onderhetno...@googlegroups.com

Beste mensen,

Wat een start en wat een publiek geweldig was het.
Nu al met de derde etappe bezig. Navigeren gaat goed echter veel
sneeuw op de weg. We komen vaak rally maten tegen onderweg.
De sfeer is goed te noemen alleen Eric. Is gewend aan een prius en zo
is ook zijn rijstijl, traag maar constant.

Gr. Bart en Eric

--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/17/2010 11:18:00 AM

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages