[Onder Het Noorderlicht] 1/18/2010 06:14:00 AM

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 18, 2010, 9:15:03 AM1/18/10
to onderhetno...@googlegroups.com
Team De Opgang vecht met de elementen en de slaap, maar gaat vrolijk, veilig en gestaag naar get einddoel!!!
Hans, Egbert

Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon.


--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/18/2010 06:14:00 AM
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages