Groups
Groups
Sign in
Groups
Groups
Onder Het Noorderlicht
Conversations
About
Send feedback
Help
Group path
Onder Het Noorderlicht
1–30 of 38
Mark all as read
Report group
0 selected
Sytse
1/28/11
[Onder Het Noorderlicht] Goede herinneringen
Een fantastische film over de reis van een jaar geleden, misschien ter voorbereiding van een volgende
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Goede herinneringen
Een fantastische film over de reis van een jaar geleden, misschien ter voorbereiding van een volgende
1/28/11
Sytse
6/13/10
[Onder Het Noorderlicht] Jongensdroom en kinderdoel
Het avontuur lonkte. Maar alleen avontuur was niet genoeg voor Hans Heymenberg en Egbert Boerma.
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Jongensdroom en kinderdoel
Het avontuur lonkte. Maar alleen avontuur was niet genoeg voor Hans Heymenberg en Egbert Boerma.
6/13/10
Sytse
6/7/10
[Onder Het Noorderlicht] Fw: Uitnodiging
Lieve familie en vrienden, Dat wij de onderstaande mail nog eens zouden verzenden; het kàn nog
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Fw: Uitnodiging
Lieve familie en vrienden, Dat wij de onderstaande mail nog eens zouden verzenden; het kàn nog
6/7/10
Sytse
1/25/10
[Onder Het Noorderlicht] Zo voorzichtig is in elk geval de auto ...
Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Zo voorzichtig is in elk geval de auto ...
Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1
1/25/10
Sytse
1/25/10
[Onder Het Noorderlicht] overnachting
Niets is ons te gek: overnachten in een iglo. Vandaag op weg naar het noorden, stemming onbekend.
unread,
[Onder Het Noorderlicht] overnachting
Niets is ons te gek: overnachten in een iglo. Vandaag op weg naar het noorden, stemming onbekend.
1/25/10
Sytse
1/25/10
[Onder Het Noorderlicht] Op de snowscooters
Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Op de snowscooters
Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1
1/25/10
Sytse
1/25/10
[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 09:08:00 AM
Op weg naar Kiruna met team De Opgang/Mappa Mondo. Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. --
unread,
[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 09:08:00 AM
Op weg naar Kiruna met team De Opgang/Mappa Mondo. Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. --
1/25/10
Sytse
2
1/25/10
[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 09:12:00 AM
De rit van vandaag voert door een prachtig verlaten deel van Noord-Zweden; let op de kerdtkaarten
unread,
[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 09:12:00 AM
De rit van vandaag voert door een prachtig verlaten deel van Noord-Zweden; let op de kerdtkaarten
1/25/10
Sytse
1/25/10
[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 09:03:00 AM
Indrukwekkend llandschap:overal veel sneeuw Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. --
unread,
[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 09:03:00 AM
Indrukwekkend llandschap:overal veel sneeuw Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. --
1/25/10
Sytse
1/25/10
[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 08:58:00 AM
Handig voor de tijdrit van morgen: geen nummerherkenning voor de vele flitspalen !!! Verzonden vanaf
unread,
[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 08:58:00 AM
Handig voor de tijdrit van morgen: geen nummerherkenning voor de vele flitspalen !!! Verzonden vanaf
1/25/10
Sytse
1/25/10
[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 08:53:00 AM
Sneller dan de auto's: vandaag met ruim 100 km/u over ijsmeren en behendig door de bossen;
unread,
[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 08:53:00 AM
Sneller dan de auto's: vandaag met ruim 100 km/u over ijsmeren en behendig door de bossen;
1/25/10
Sytse
1/23/10
[Onder Het Noorderlicht] -20
Beste volgers, De laatse 2 rally dagen zijn aangebroken nog 2900 km te gaan. We zijn nu in lapland en
unread,
[Onder Het Noorderlicht] -20
Beste volgers, De laatse 2 rally dagen zijn aangebroken nog 2900 km te gaan. We zijn nu in lapland en
1/23/10
Sytse
1/20/10
[Onder Het Noorderlicht] Ijsvuur
Beste volgers, Het is midden in de nacht, de meeste deelnemers liggen te slapen en enkele zijn nog in
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Ijsvuur
Beste volgers, Het is midden in de nacht, de meeste deelnemers liggen te slapen en enkele zijn nog in
1/20/10
Sytse
1/20/10
[Onder Het Noorderlicht] Ijshotel
Vandaag een prachtige route naar het ijshotel Gr. Bart en Eric -- Geplaatst door Sytse op Onder Het
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Ijshotel
Vandaag een prachtige route naar het ijshotel Gr. Bart en Eric -- Geplaatst door Sytse op Onder Het
1/20/10
Sytse
1/19/10
[Onder Het Noorderlicht] Foto Hans en Egbert
-- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/19/2010 08:15:00 AM
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Foto Hans en Egbert
-- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/19/2010 08:15:00 AM
1/19/10
Sytse
1/19/10
[Onder Het Noorderlicht] sneeuwscooter
Lieve vrienden/ beste volgers, Vandaag op de sneeuwscooter door het prachtige Finse land. Voor
unread,
[Onder Het Noorderlicht] sneeuwscooter
Lieve vrienden/ beste volgers, Vandaag op de sneeuwscooter door het prachtige Finse land. Voor
1/19/10
Sytse
1/19/10
[Onder Het Noorderlicht] 1/18/2010 11:57:00 PM
De teamleden zijn weer helemaal fit na een comatueuze nachtrust! Vandaag met sneeuwscooters op pad.
unread,
[Onder Het Noorderlicht] 1/18/2010 11:57:00 PM
De teamleden zijn weer helemaal fit na een comatueuze nachtrust! Vandaag met sneeuwscooters op pad.
1/19/10
Sytse
1/18/10
[Onder Het Noorderlicht] Eric zegt
Duimen omhoog Lippen getuit Toi toi toi Slaaplekker -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Eric zegt
Duimen omhoog Lippen getuit Toi toi toi Slaaplekker -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht
1/18/10
Sytse
1/18/10
[Onder Het Noorderlicht] Lapland
Na een super inspannende race na 32 uur sturen eindelijk verse zalm. Groet Bart en Eric -- Geplaatst
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Lapland
Na een super inspannende race na 32 uur sturen eindelijk verse zalm. Groet Bart en Eric -- Geplaatst
1/18/10
Sytse
1/18/10
[Onder Het Noorderlicht] Vertrek is aanstaande!!!
Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Vertrek is aanstaande!!!
Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1
1/18/10
Sytse
1/18/10
[Onder Het Noorderlicht] De wedstrijdauto vlak voor vertrek
Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1
unread,
[Onder Het Noorderlicht] De wedstrijdauto vlak voor vertrek
Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1
1/18/10
Sytse
1/18/10
[Onder Het Noorderlicht] Ranglijst
Beste volgers, Wij hebben het nu wel pittig we dachten de etappe te hebben afgesloten maar de
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Ranglijst
Beste volgers, Wij hebben het nu wel pittig we dachten de etappe te hebben afgesloten maar de
1/18/10
Sytse
1/18/10
[Onder Het Noorderlicht] ... voor het goede doel: Mappa Mondo !!!
Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1
unread,
[Onder Het Noorderlicht] ... voor het goede doel: Mappa Mondo !!!
Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon. -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1
1/18/10
Sytse
1/18/10
[Onder Het Noorderlicht] 1/18/2010 06:14:00 AM
Team De Opgang vecht met de elementen en de slaap, maar gaat vrolijk, veilig en gestaag naar get
unread,
[Onder Het Noorderlicht] 1/18/2010 06:14:00 AM
Team De Opgang vecht met de elementen en de slaap, maar gaat vrolijk, veilig en gestaag naar get
1/18/10
Sytse
1/18/10
[Onder Het Noorderlicht] Nacht rally
Goedemorgen allen, Wat een sneeuw en ijzel ongelofelijk, je moet wel een top auto hebben anders kan
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Nacht rally
Goedemorgen allen, Wat een sneeuw en ijzel ongelofelijk, je moet wel een top auto hebben anders kan
1/18/10
Sytse
1/17/10
[Onder Het Noorderlicht] Zweden
Goedenacht volgers, Donker en sneeuw in Zweden, warm in de auto en een goede trip so far so good.
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Zweden
Goedenacht volgers, Donker en sneeuw in Zweden, warm in de auto en een goede trip so far so good.
1/17/10
Sytse
1/17/10
[Onder Het Noorderlicht] Tolbrug
Mensen wat een mooie tolbruggen zijn hier. -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/17/
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Tolbrug
Mensen wat een mooie tolbruggen zijn hier. -- Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/17/
1/17/10
Sytse
1/17/10
[Onder Het Noorderlicht] Onderweg
Beste mensen, Wat een start en wat een publiek geweldig was het. Nu al met de derde etappe bezig.
unread,
[Onder Het Noorderlicht] Onderweg
Beste mensen, Wat een start en wat een publiek geweldig was het. Nu al met de derde etappe bezig.
1/17/10
Sytse
1/17/10
[Onder Het Noorderlicht] 1/17/2010 07:19:00 AM
Bremen is in zicht, het weer is miezerig en de stemming opperbest. Team De Opgang/Mappa Mondo
unread,
[Onder Het Noorderlicht] 1/17/2010 07:19:00 AM
Bremen is in zicht, het weer is miezerig en de stemming opperbest. Team De Opgang/Mappa Mondo
1/17/10
Sytse
1/17/10
[Onder Het Noorderlicht] De senioren
Beste volgers, Nog even wachten maar om 14.30 worden we losgelaten. Groet Egbert en Hans -- Geplaatst
unread,
[Onder Het Noorderlicht] De senioren
Beste volgers, Nog even wachten maar om 14.30 worden we losgelaten. Groet Egbert en Hans -- Geplaatst
1/17/10