Eğitim Akademisi - Sempozyum Kitabı - Tematik Öğretmen Gezileri

Öncü Eğitimciler

Feb 3, 2020, 2:40:37 PM2/3/20
to oncuegi...@googlegroups.com
Değerli Meslektaşlarım;
II. Dönemin çocuklarımız ve bizler için hayırlı olmasını temenni ediyorum.
Bu sene 13. yılını sürdürmekte olan
EĞİTİM AKADEMİSİ'NE DÖNEM ARASINDA YENİ KAYIT ALINACAKTIR.
Eğitim Fakültesinde okumakta olan öğretmen adaylarımızın programa bekliyoruz. Eğitim Akademisi ücretsizdir. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız...

X. ULUSAL ÖĞRETMENİM SEMPOZYUMU'NDA SUNULAN BİLDİRİLERİN KİTABI YAYINLANMIŞTIR.
Kitabı indirmek için tıklayınız...

2020 BAHAR-YAZ TEMATİK ÖĞRETMEN GEZİLERİMİZ
Gezi programı yayınlanmıştır. Daha sonra 'yer kalmadı mı?' diye üzüleceğinize şimdiden başvurunuzu yapınız.