Çağrı: Eğitim Akademisi II. Öğrenci Sempozyumu

Öncü Eğitimciler

to oncuegi...@googlegroups.com
Çağrı: Eğitim Akademisi II. Öğrenci Sempozyumu
2 Mayıs 2020 Cumartesi, İSTANBUL
“Tema: Bugünün Öğrencisi, Yarının Öğretmeni”
[Bildiri/Atölye Önerisi Son Başvuru Tarihi: 20 Mart 2020]
Eğitim Akademisi, eğitim fakültelerinin çeşitli bölümlerinde okuyan öğretmen adaylarının mesleki, kişisel ve sosyal gelişimlerine katkı sağlayarak öğretmenliğe daha donanımlı başlamalarını amaçlayan bir çalışmadır. Uluslararası Öncü Eğitimciler Derneği’nin düzenleyeceği “Eğitim Akademisi Öğrenci Sempozyumu’nun amacı; geleceğin öğretmenlerinin eğitim sistemine, okula, öğretmen yetiştirme programlarına, müfredata ve öğretmenlik mesleğine yönelik öneri ve etkinliklerinin paylaşılmasıdır. Paylaşımların, dinleyiciler tarafından müzakere edilerek öğretmen adayları arasında özgün, kişisel deneyimlerin yaygınlaştırılması hedeflenmektedir. Bu hedefimizi gerçekleştirmek için Eğitim Fakültesi öğrencilerini, atölye uygulaması veya bildiri sunumu önerisinde bulunmaya davet ediyoruz.