ויקי-ויקי

benny daon

to omif...@googlegroups.com
שלומות,

האם עלתה המחשבה להוסיף ויקי לשימוש הקהילה?  הסדנא זקוקה לויקי חדש ונראה לי שהמקום הטבעי בשביל הויקי הוא קהילה פתוחה.

יומטוב,

בני

--

"כְּרֹעֶה, עֶדְרוֹ יִרְעֶה, בִּזְרֹעוֹ יְקַבֵּץ טְלָאִים, וּבְחֵיקוֹ יִשָּׂא; עָלוֹת, יְנַהֵל." (ישעיהו הנביא).

http://yeda.us/daonb

Boaz Chen

to omif...@googlegroups.com
לא הבנתי מה הבעיה בוויקי הקיים ולמה קהילה פתוחה צריכה להכיל וויקי.

--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'קהילה פתוחה' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח דוא"ל אל omiflaga+u...@googlegroups.com.

Tal Yaron

to מפלגה פתוחה
לא הבנתי גם מדוע הסדנא זקוקה לויקי חדש? נערכה על הקיים הרבה עבודה. תמיד אפשר לשפר עיצוב וויזואלי עם קצת CSS.

טל ירון,

052-6079419

בלוג כללי: talyaron.com
מדיה-ויקי בנושא דיון: delib-democracy.org
קבוצת המחקר: deliberationresearch.wordpress.com

בתאריך 15 בספטמבר 2014 בשעה 11:28, מאת Boaz Chen <bo...@hasadna.org.il>:
כדי להציג את הדיון הזה באתר, בקר ב-https://groups.google.com/d/msgid/omiflaga/1410769697625.239a50a9%40Nodemailer.

benny daon

to omif...@googlegroups.com
הבעיה בויקי הקיים הוא הספאם האינסופי. נכון שאפשר לפתור את הבעיה בלי מהפכות, אבל אנחנו לא הצלחנו... מעבר לכך, יש לנו יותר מדי כלים ושרתים לדאוג להם, ואני מנסה לאחד ולצמצם.

לטעמי, קהילה זקוקה לויקי ככלי תיעוד בסיסי.  אני מעדיף שהכלי הזה יהיה חלק מקהילה פתוחה כדי שקהילה פתוחה תוכל לעקוב טוב יותר אחרי התרומה של החברים בקהילה ולהציג עבור כל חבר מידע מלא על תרומותיו וגם את רשימת הפעילים לפי נפח הפעילות. נכון שגם תרומת קוד צריכה להצטרף למידע על פעילותו של החבר, אבל כאן אני לא מציע לארח את הקוד שבעצמנו, שכן זה הרבה יותר מורכב מויקי (django-wiki) וגם ה API של גיטהאב מעולה, כך שאין בעיה להביא את המידע על תורמי הקוד.

בני

נב - את התכנים הקיימים נעתיק לויקי החדש, כך שלא צריך לדאוג מאובדן הידע

כדי להציג את הדיון הזה באתר, בקר ב-https://groups.google.com/d/msgid/omiflaga/1410769697625.239a50a9%40Nodemailer.

לאפשרויות נוספות, בקר ב-https://groups.google.com/d/optout.

Tal Yaron

to מפלגה פתוחה
בני,

ספאם:
כן בהתחלה סבלתי מספאם, אך הפתרון הפשוט ביותר, הוא לאפשר עריכה רק על ידי משתמשים רשומים שאושרו. אני מחזיק כ-4 אתרי מדיה-ויקי שונים, ואין לי בעיות ספאם (הנה לדוגמא: אתר א, אתר ב, אתר ג,  אתר ד).

ויקי נבנה כדי להוות מקום לידע על הסדנא למגיעים זה מקרוב. ידע שחברי הקהילה מכנסים (בניגוד לבלוג). למיטב ידעתי גם מור וגם נעם הפנו אליו מתנדבים חדשים, והוא הוכיח את עצמו. זה כוחו של הויקי, לאפשר שקיפות והוספת מידע על ידי רבים. אם נשתמש בגיט-האב,הידע לא יתיאים לציבור הרחב.

אם תתנו לי הרשאות מתאימות, אוכל לקנפג את הויקי בקלות להגנה מפני ספאם.

טל ירון,

052-6079419

בלוג כללי: talyaron.com
מדיה-ויקי בנושא דיון: delib-democracy.org
קבוצת המחקר: deliberationresearch.wordpress.com

Boaz Chen

to omif...@googlegroups.com, מפלגה פתוחה
זה צורך ספציפי לסדנא שאינו קשור לקהיחות אחרות.
אני גם לא רואה סיבה להשקיע בפיתוח דבר שכבר קיים
-- Sent from mobile, sorry for typos