המפגש הבא

Boaz Chen

to omif...@googlegroups.com
הי,
אני בדרך חזרה ארצה. היה סיבוב מרתק.
אני אגיע שבוע הבא מוקדם, וארצה להשתתף במפגש של טל שמפורט למטה.
ב 21:00 אשמח לתת סקירה של הפגישות שניהלתי ותובנות ומחשבות שעלו לי, ואשמח לדיון לגבי כיווני ההמשך.
מי מגיע?
-- Sent from mobile, sorry for typos

to omif...@googlegroups.com
אשתדל לבוא
מקווה שלא תהיה בעיה

תודה ויום טוב,
שלומי זיגרט

0526178140

‫ב-19 ביונ 2014, בשעה 16:18, ‏"Boaz Chen" <boaz...@gmail.com> כתב/ה:‬

--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'קהילה פתוחה' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח דוא"ל אל omiflaga+u...@googlegroups.com.

Tal Yaron

to מפלגה פתוחה
אגיע לשמוע :-)

[...]