Fwd: loomio

Ofir Raz

to omif...@googlegroups.com, Aur Saraf, realcr
לא ראיתי שהמערכת הזו הוזכרה פה בקבוצה ואני חושב שהיא שווה אזכור. בינתיים רק רפרפתי קצת אבל הקונספט מעניין, זו מערכת דיונים, הצעות והחלטות דמוקרטית. הם קצת דומים לנו אבל בלי המסגרת הקהילתית\ארגונית ובלי דיונים פנים אל פנים. יש להם ממשק הצבעות גלויות בן ארבעה מצבים, (בעד, נגד, נמנע, ודגל אדום?) עם אפשרות לנימוק בכל הצבעה. עיצוב מינימליסטי ויפה, כיסוי תקשורתי מבטיח ומבצע מימון המונים מוצלח. החשש שלי הוא שזו פלטפורמה שתהפוך למאוד רועשת בקהילות גדולות.
אופיר

From: realcr <rea...@gmail.com>
Date: Wed, Mar 19, 2014 at 7:28 PM
Subject: loomio
To: Aur Saraf <sonof...@gmail.com>

"The world needs a better way to make decisions together".
I recalled that you were interested in these kinds of projects.

Boaz Chen

to omif...@googlegroups.com, realcr, Aur Saraf, omif...@googlegroups.com
אני בקשר עם בן, הם יושבים בניוזילנד.
הם מכוונים יותר לקבוצות עבודה, סיעורי מוחות, מעגלי דיון כמו במחאה וכד׳. מול העירייה הם עשו פגישות התייעצויות לא מחייבות (מעין שולחן עגול).
הם בנויים לשיחה בקבוצות של עד כמה עשרות, ואולי באינטגרציה מסוימת מתאימים לניהול שלב הדיון בפגישה שאנחנו בכלל לא נוגעים בו. יש פה השלמה (רק שהם ברובי).
קבענו שיחת המשך, אעדכן.

-- Sent from mobile, sorry for typos :)

--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'קהילה פתוחה' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח דוא"ל אל omiflaga+u...@googlegroups.com.