ענייני תרגום

benny daon

to omif...@googlegroups.com
שלומות,

אני מוסיף פוטר לחשמביר ורציתי להבין למה קבצי התרגום מופזרים בין האפליקציות? האם יש מישהו שזה מוצא חן בעיניו ואם כן, למה?

תודה,

בני

--

"קודם כל עולה כאן השאלה," פתח שוב האדון האפור "מה יש לידידיך מזה שאת קיימת? האם זה מביא להם איזו תועלת? לא. האם זה עוזר להם להתקדם, להרויח יותר, לעשות משהו מחייהם? ודאי שלא..." (מומו, מיכאל אנדה)

http://yeda.us/daonb

ofri raviv

to omif...@googlegroups.com
בגלל החלק המחולל אוטומטית בקבצי התרגום (מספרי השורות מהם לקוחה המחרוזת לתרגום), התנגשויות עריכה הן סיוט רציני למי שצריך למזג. חלוקה לקובץ לכל אפליקציה מצמצמת את הסבירות של התנגשויות כאלו.

למה זה מפריע לך? כי לא ברור איפה צריך לשבת התרגום של הפוטר (מישהו יודע איך אומרים בעברית??)?

--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'קהילה פתוחה' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח דוא"ל אל omiflaga+u...@googlegroups.com.

benny daon

to omif...@googlegroups.com
זה מפריע לי כי אני לא אוהב את זה שצריך להכנס לתיקייה של האפליקציה ולהריץ: python ../manage.py makemessages -l he . עד עכשיו, תמיד הרצתי manage.py בתיקייה בו הוא נמצא.

אבל, כפי שאודי מצא, זה הולך להיפתר ב 1.7:

Changed in Django 1.7:
When you run makemessages from the root directory of your project, the extracted strings will be automatically distributed to the proper message files. That is, a string extracted from a file of an app containing a locale directory will go in a message file under that directory. A string extracted from a file of an app without any locale directory will either go in a message file under the directory listed first inLOCALE_PATHS or will generate an error if LOCALE_PATHS is empty.

בני

לאפשרויות נוספות, בקר ב-https://groups.google.com/d/optout.