Fwd: הבר קיימא - מזכירות: סדר יום לפגישה שתתקיים ב 25 ביוני 2014, 20:00 - פגישת מזכירות 25-6

benny daon

to omif...@googlegroups.com

מאוד חסר לי האפשרות לבקש הבהרות. לדוגמה, בהצעה להעלות את השכר ל 30שח כתוב שזו העלאה של שנקל בלבד, אבל לא כתוב מה המשמעות הכספית החודשית לקואפרטיב.

יומטוב,

בני

to omif...@googlegroups.com
הערה - הסדר יום הוא מידע של הקואופרטיב ולא פתוח לכלל הציבור, ממליץ לא להפיץ ברשימה שפתוחה לכל העולם בפעם הבאה.

לנקודה עצמה - עד היום לא הוספנו יכולות תקשורת, ואני חושש מזה שפתאום הועד ידרש לתקשר עם הציבור ועוד לפני שהפגישה קוימה. העיקרון החשוב הוא שהמערכת תעזור לועד ולא תכביד עליו.
אולי נכון לבנות אפשרות להוספת חששות, וזו תהיה רשימה שהועד יוכל לבחון בבואו לדון בנושא בפגישה.

שווה דיון (:
-- Sent from mobile, sorry for typos

--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'קהילה פתוחה' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח דוא"ל אל omiflaga+u...@googlegroups.com.

benny daon

to omif...@googlegroups.com
הממ... יש כאן חוסר שקיפות מטריד שהמערכת שלנו תורמת לו - אני לא יודע מי הכין את הסדר יום ואיך ליצור איתו קשר.  אני מבין שיש כאלו שחושבים שקשר עם הציבור הוא הכבדה, אבל זהו חלק מהותי מתפקיד חבר הוועד והמערכת כיום מאפשרת לוועד להתנהל מאחורי מסך של אנונימיות וזו לא המטרה שלנו - להיפך.

בתור שלב ראשון, אני מציע שיפורסם מי הכין את הסדר יום ושכתובת המענה לדואל העידכון תהיה הדואל של אותו עורך.

בני

כדי להציג את הדיון הזה באתר, בקר ב-https://groups.google.com/d/msgid/omiflaga/1403677577479.79a65547%40Nodemailer.

לאפשרויות נוספות, בקר ב-https://groups.google.com/d/optout.

--

"כְּרֹעֶה, עֶדְרוֹ יִרְעֶה, בִּזְרֹעוֹ יְקַבֵּץ טְלָאִים, וּבְחֵיקוֹ יִשָּׂא; עָלוֹת, יְנַהֵל." (ישעיהו הנביא).

http://yeda.us/daonb

Boaz Chen

to omif...@googlegroups.com
זה היה כך, אבל יצר בעיות שהמייל נחשד כפישינג.
נצטרך למצא דרך לטפל בכך.
בעיקרון ברב הקהילות מכירים מי היו״ר והוא זה שמוציא את הסדר יום.