הצגת שעות של ח"כ במליאה

Mor Rubinstein

to okness...@googlegroups.com, open-k...@googlegroups.com, Polina S
היי לכולם,

ראיתי את הנאום הבא של ח"כ יריב לוין בו הוא טוען כי מרבית הזמן חברי האופוזיציה לא נמצאים באולם המליאה.
חשבתי לכן, שיהיה מעניין לראות מי באמת מגיע למליאה, בעיקר בשבוע לחוץ שכזה.
א. האם יש בכלל נתון כזה שאנחנו יכולים לרכז לפי את מספר השעות שח"כ מבלה במליאה?
ב. האם לא כדאי לעשות השוואה זריזה בין אופוזיציה לקואליציה לגבי השתתפות גם בועדות (אני אתנדב לעשות את התחקיר אם מישהו יביא לי את הנתונים באקסל). אני אשמח לפרסם את זה בפייסבוק שלנו...

מה אתם אומרים?
והנה הנאום של יריב לוין למי שהפסיד - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4497384,00.html

מור

Ira Abramov

to open-k...@googlegroups.com, okness...@googlegroups.com, Polina S
עד כמה שאני יודע, יש לנו רק רשימות של מי שנמצא בקמפוס הכנסת, אבל לא מידע לגבי מי יושב באולם המליאה עצמו. צריך לשים על האנשים האלו צמידי מעקב ומצלמות עם זיהוי ביומטרי....

‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'Open-Knesset Project - פרויקט כנסת פתוחה' של קבוצות Google.
‏כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו וכדי להפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח דוא"ל אל open-knesset...@googlegroups.com.
לאפשרויות נוספות, בקר בכתובת https://groups.google.com/d/optout.

benny daon

to open-k...@googlegroups.com, okness...@googlegroups.com, Polina S
בשביל מה? בין כה וכה הם כולה מריצים דחקות

https://www.youtube.com/watch?v=5D-NVIFjzvU
--

"קודם כל עולה כאן השאלה," פתח שוב האדון האפור "מה יש לידידיך מזה שאת קיימת? האם זה מביא להם איזו תועלת? לא. האם זה עוזר להם להתקדם, להרויח יותר, לעשות משהו מחייהם? ודאי שלא..." (מומו, מיכאל אנדה)

http://yeda.us/daonb

Mor Rubinstein

to open-k...@googlegroups.com, okness...@googlegroups.com, Polina S
יש לנו רישום מי היה בכל מליאה, אני פשוט לא מצליחה להשיג את זה בטבלה מרוכזת.
http://oknesset.org/plenum/8712/

למה? עזוב את הדחקות במליאה - יריב לוין מביא נתונים על הכנסת בלי לגבות אותם, אני רוצה לכתוב על זה בדף הפייסבוק שלנו. מאוד פשוט.
כשחבר כנסת מעיד על הכנסת, בעיקר שהוא יו"ר הקואליציה ומשתמש בזה לפופוליזם, אני כמשתמשת רוצה לבדוק את זה.