יום שני הבא, ה 22/9, נוסעים לכנסת

benny daon

to oknesset-dev, Mor Rubinstein
שלומות

ביוזמתה של מור חידשתי את קשרי עם מנגנון הכנסת ונפגשתי איתם ביום שני השבוע.  הם שמחים לעבוד איתנו, לשפר את ה API הקיים ולהוסיף חדשים. לי מה שהבנתי הבעיה שלהם (וכנראה של כל מפתחי הדוט נט) זה שבעצמם הם מעולם לא השתמשו ב Open API וחושבים ש OData זה הפתרון להכל.

נהיה חייבים להיות סבלנים איתם ולהסביר להם מי נגד מי ואת החשיבות של התיעוד. כמטרה לעתיד, אני מקווה שנצליח לשכנע אותם לשכור לאלו מאיתנו שעובדים כפילאנסרים כיועצים כדי לכתוב בדיקות ותיעוד ל APIs שהם מוסיפים.

חוץ מזה, מור המופלאה השיגה $500 מקרן אור השמש, אז נוכל לשכור ואן ולא נצטרך לשלם על הדלק וארוחת הבוקר והצהריים והכי חשוב - חשמבירות חופשי מהבוקר!

מי בא?

בני

--

"כְּרֹעֶה, עֶדְרוֹ יִרְעֶה, בִּזְרֹעוֹ יְקַבֵּץ טְלָאִים, וּבְחֵיקוֹ יִשָּׂא; עָלוֹת, יְנַהֵל." (ישעיהו הנביא).

http://yeda.us/daonb

benny daon

to oknesset-dev, Mor Rubinstein
טוב, זה באמת נראה קל מדי...

מסתבר שיש להם שני פרויקטים גדולים שעומדים לצאת בשבועיים הקרובים ולכן הם ביקשו דחיה.  הסכמנו על ה 23/10 - יום חמישי לפני ההאקתון הקרוב.

יומטוב,

בני