DEM 2018/Güz Tematik Eğitimler

Öğretmen Akademisi

Oct 26, 2018, 7:51:53 AM10/26/18
to ogretmen...@googlegroups.com

Kırmadan İncitmeden Neyi Nasıl Yapmalı? - Gençleri ve Gençlik Dönemini Anlama Sanatı

Kırmadan İncitmeden Neyi Nasıl Yapmalı?
Taha Kılınç

Bireysel dini ve ahlaki sorumluluklarımızı hatırlamak, Kur'an-ı Kerim'in ve Nebevî usullerin günümüz dünyasına yansımalarının farkında olmak amacıyla başlatılan bu seminer dizisi 7 hafta boyunca 12 eğitim teması üzerinden devam edecektir.

Gençleri ve Gençlik Dönemini Anlama Sanatı
Ömer Miraç Yaman

Tüm yönleriyle gençliği tanımak ve anlamaya çalışmak, gençlik çalışmalarına güncel meseleler çerçevesinde yeni yöntemler önermek amacıyla planlanan bu eğitim programı toplam 80 saat olarak düzenlenecektir.

www.dem.org.tr

Değerler Eğitimi Merkezi © Tüm hakları saklıdır.

Mail almak istemiyorsanız Üyelikten Ayrıl tıklayınız.

İleti düzgün görünmüyorsa Webde görüntüle.