Eğitim Söyleşileri Konuğu Prof. Dr. Nabi AVCI

Öğretmen Akademisi

to ogretmen...@googlegroups.com

"Sorun Gençlerde Mi?" sorusuna cevap arayacağız. Ayrıca DEM Öğretmen Akademisi’nin Ekim-Kasım dönemi için öğretmenlere yönelik hazırladığı programları inceleyebilir, başvuru yapabilirsiniz.

Eğitim Söyleşileri Programının Şubat ayı konuğu Prof. Dr. Nabi AVCI ile "Gelecekte Eğitim-Eğitimin Geleceği" konusunu konuşacağız. Söyleşi programı konuya ilgi duyan herkese açıktır. Kayıt için aşağıdaki görsele tıklayabilir veya www.dem.org.tr sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

www.dem.org.tr

Değerler Eğitimi Merkezi © Tüm hakları saklıdır.