Eğitim Söyleşileri Aralık Ayı Programı: Konuk Doç. Dr. Mehmet Emin Babacan

1 view

Öğretmen Akademisi

to ogretmen...@googlegroups.com

"Sorun Gençlerde Mi?" sorusuna cevap arayacağız. Ayrıca DEM Öğretmen Akademisi’nin Ekim-Kasım dönemi için öğretmenlere yönelik hazırladığı programları inceleyebilir, başvuru yapabilirsiniz.

Eğitim Söyleşileri Programının Aralık ayı konuğu Doç. Dr. Mehmet Emin Babacan İle "Sorun Gençlerde Mi?" sorusuna cevap arayacağız. Söyleşi programı konuya ilgi duyan herkese açıktır. Kayıt için aşağıdaki görsele tıklayabilir veya www.dem.org.tr sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

www.dem.org.tr

Değerler Eğitimi Merkezi © Tüm hakları saklıdır.

Bu sitenin bir abonesi olduğunuz için bu e-postayı aldınız. Eğer yanlışlıkla aldığınızı düşünüyorsanız veya bu listeden çıkmak istiyorsanız, buraya tıklayın