Ohhh. Een meisje

2 views
Skip to first unread message

Karin Roelofsma

unread,
Aug 26, 2015, 8:22:25 AM8/26/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Er is een dochtertje geboren bij Karen en Bert..

Van Harte Proficiat alvast langs deze weg..

Kleine Nora.....

Gr Karin..

Verstuurd vanaf mijn iPad

fr-a...@telenet.be

unread,
Aug 26, 2015, 9:10:49 AM8/26/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Proficiat Karen en Bert met jullie kleine meisje!

grtjes
Ann en Frank

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: "Karin Roelofsma" <ka...@dejoligegroentjes.nl>
Aan: of-karos-tr...@googlegroups.com
Verzonden: Woensdag 26 augustus 2015 14:22:24
Onderwerp: Ohhh. Een meisje
--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'of karo's triangle nest' van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar of-karos-triangle...@googlegroups.com.
Bezoek voor meer opties https://groups.google.com/d/optout.

Wendy Breukers

unread,
Aug 26, 2015, 10:31:11 AM8/26/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Groetjes Wendy

Schillings

unread,
Aug 27, 2015, 10:16:59 AM8/27/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Proficiat met de geboorte van Nora.

Groetjes Mirian

Verstuurd vanaf mijn iPad
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages