Money

2 views
Skip to first unread message

Karin Roelofsma

unread,
Jun 10, 2015, 4:07:25 PM6/10/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Ff een aparte email..omdat erom gevraagd wordt.

Ik haat het om over geld te praten als het om pups gaat..
Ik weet dat het erbij hoort en jullie mogen vragen wat een pup kost, maar mijn gevoel klopt er nooit bij , daarnaast wil ik altijd eerst langs de dierenarts zijn geweest alvorens ik,uberhaupt geld krijg..
Dus even wachten ermee..alles moet eerst goed gekeurd worden.

Overmaken mag maar de belgen onder doen dan onder de noemer , voorschot/ reservering pup..dit moet er onder vermelding staan..dit vanwege de 15 weken regeling..


Tot zaterdag...

Adres komt zo...

Karin.


Verstuurd vanaf mijn iPad
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages