Hersenkraker..

3 views
Skip to first unread message

Karin Roelofsma

unread,
Jun 10, 2015, 4:34:20 AM6/10/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Vanaf 26 juni mogen de pups het nest gaan verlaten..
Vanwege het lege nest syndroom voor mama Fajah doe ik dat nooit in één keer..
Ps....ook lege nest syndroom voor mezelf..haha

Dus moeten er alle 12 goed uitkomen hoe.wie en wanneer..

Graag je voorkeur melden als antwoord op deze email.

Gr Karin.

Verstuurd vanaf mijn iPad

L van de Flier

unread,
Jun 10, 2015, 4:59:12 AM6/10/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com

26 juni is perfect voor mij 😉😂😂.
Ik laat het een beetje aan jou over hoe wat en wanneer. Alhoewel ik nu al moeite heb met wachten Hahahaha.

Wat betreft keuze ga ik een groot deel op jouw intuïtie af en zal de volgorde voor mij oranje, rood en dan zalm zijn.
Heb goed naar filmpjes gekeken en dat van gisteren was echt geweldig.
Vandaar mijn volgorde. Maar ga je zaterdag de definitieve volgorde zeggen alhoewel ik niet denk dat er nog veel verandering in komt.
Neem gelijk het geld mee dan ligt dat ook gelijk vast 😉😆😆.

Op 10 jun. 2015 10:34 schreef "Karin Roelofsma" <ka...@dejoligegroentjes.nl>:
--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'of karo's triangle nest' van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar of-karos-triangle...@googlegroups.com.
Bezoek voor meer opties https://groups.google.com/d/optout.

Smeets Jo

unread,
Jun 10, 2015, 6:17:14 AM6/10/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Maakt niet zoveel uit voor me maar liefst zo snel mogelijk.. Ik moet maandag weer werken dus ik ga er weinig aan hebben als k hem pas zondag heb maar dat gaat voor vele zo zijn vrees ik.. Kijk maar.. Ik zou eventueel vrijdagavond ook al kunne..

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Bernadette Matthys

unread,
Jun 10, 2015, 10:32:30 AM6/10/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Iedereen zal zijn pupje graag zo snel mogelijk willen maar voor ons is maandag goed. Wij hebben die week dan verlof. Moest het vroeger gaan, het weekend zijn we ook thuis!

Grtjs,

Natalie en Bernadette

Op 10 juni 2015 12:17 schreef Smeets Jo <jo.sm...@gmail.com>:

Simeco Risicobeheersing

unread,
Jun 10, 2015, 10:39:10 AM6/10/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com

Hoi,

 

Het liefst komen we de pup vrijdag ophalen, of anders zondag.

De gemoedstoestand van de moeder en de pups hebben voorrang, dus we wachten je uitnodiging rustig af.  

 

We horen het graag.

 

Groetjes vanuit een zonnig Uden!

 

Remco Simons

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "of karo's triangle nest" van Google Discussiegroepen.


Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar of-karos-triangle...@googlegroups.com.

Ga naar https://groups.google.com/d/optout voor meer opties.

Karin Roelofsma

unread,
Jun 10, 2015, 10:47:54 AM6/10/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Hahahah ..leuk,alle lieve reacties..hahaha...
Het gaat goed komen..;-)

Verstuurd vanaf mijn iPad

tineke...@hotmail.com

unread,
Jun 10, 2015, 11:45:28 AM6/10/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Hoi Karin, wij kijken er erg naar uit om met onze nieuwe vriend naar huis te mogen. Voor ons zou het fijn zijn om zaterdag 26 juni hem mee te kunnen nemen naar Zoetermeer. Wij hebben het weekend daarop een feest vanwege een 40 jarig jubileum van Dan en als kado  zou ik hem dan de kleine lieve schat willen geven☺. Onze top 3 (je moet toch een keuze maken) is groen bruin grijs. Maar dat zien we zaterdag wel. Tot dan. Wil je dat wij het geld meenemen of zullen wij het overmaken? Groetjes Tineke.. 


Verzonden vanaf Samsung Mobile.


-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: Karin Roelofsma
Datum:10-06-2015 10:34 (GMT+01:00)
Onderwerp: Hersenkraker..

Bal

unread,
Jun 10, 2015, 12:50:24 PM6/10/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com


Hallo Karin,

Wij zouden graag onze pup zaterdag 27 juni willen ophalen .Een eventuele
voorkeur
zullen we a.s. zaterdag de 13e wel bekijken. Dat moet want we zouden ze
het liefst alle 11 meenemen.
Tot zaterdag a.s. we zijn heel benieuwd.
Kun je nog even het adres geven van de plek waar we naartoe moeten
als we vanwege fileperikelen niet op tijd nl. 11.00 uur bij jou thuis
kunnen zijn.
Tot zaterdag
groeten van fam. Bal
Sas van Gent


-----Oorspronkelijk bericht-----
From: Karin Roelofsma
Sent: Wednesday, June 10, 2015 10:32 AM
To: of-karos-tr...@googlegroups.com
Subject: Hersenkraker..

Karin Roelofsma

unread,
Jun 10, 2015, 4:02:05 PM6/10/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Oh...hahaha...dat wordt een druk 26/27 weekend...

Adres post ik straks zowel op email als fb group...



Verstuurd vanaf mijn iPad
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages