26 juni is perfect voor mij 😉😂😂.
Ik laat het een beetje aan jou over hoe wat en wanneer. Alhoewel ik nu al moeite heb met wachten Hahahaha.
Wat betreft keuze ga ik een groot deel op jouw intuïtie af en zal de volgorde voor mij oranje, rood en dan zalm zijn.
Heb goed naar filmpjes gekeken en dat van gisteren was echt geweldig.
Vandaar mijn volgorde. Maar ga je zaterdag de definitieve volgorde zeggen alhoewel ik niet denk dat er nog veel verandering in komt.
Neem gelijk het geld mee dan ligt dat ook gelijk vast 😉😆😆.
--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'of karo's triangle nest' van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar of-karos-triangle...@googlegroups.com.
Bezoek voor meer opties https://groups.google.com/d/optout.
Hoi,
Het liefst komen we de pup vrijdag ophalen, of anders zondag.
De gemoedstoestand van de moeder en de pups hebben voorrang, dus we wachten je uitnodiging rustig af.
We horen het graag.
Groetjes vanuit een zonnig Uden!
Remco Simons
--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "of karo's triangle nest" van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar of-karos-triangle...@googlegroups.com.
Ga naar https://groups.google.com/d/optout voor meer opties.