Beste puppe mensen van het huidige nest.
Zouden jullie dit formulier zaterdag ingevuld willen meenemen.
Ik ken jullie al redelijk goed en vele vragen zijn al beantwoord maar een juist adres is sowieso belangrijk voor me om te weten.
Ik heb al van sommige dit ingevuld terug gekregen…thxs daarvoor..
En daarna kwam het er niet van om het te sturen ivm de drukte.maar nu heb ik even admin werk tijd..
Pups hebben buiten gespeeld en daarna een kuiken gegeten en nu slapen ze ..
Gr karin
--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "of karo's triangle nest" van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar of-karos-triangle...@googlegroups.com.
Ga naar https://groups.google.com/d/optout voor meer opties.