pupformulier

2 views
Skip to first unread message

dejolige...@gmail.com

unread,
Jun 8, 2015, 6:21:54 AM6/8/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com

 

Beste puppe mensen van het huidige nest.

 

Zouden jullie dit formulier zaterdag ingevuld willen meenemen.

 

Ik ken jullie al redelijk goed en vele vragen zijn al beantwoord maar een juist adres is sowieso belangrijk voor me om te weten.

 

Ik heb al van sommige dit ingevuld terug gekregen…thxs daarvoor..

 

En daarna kwam het er niet van om het te sturen ivm de drukte.maar nu heb ik even admin werk tijd..

 

Pups hebben buiten gespeeld en daarna een kuiken gegeten en nu slapen ze ..

 

 

Gr karin

 

image001.gif
Pupformulier.doc

L van de Flier

unread,
Jun 8, 2015, 6:37:00 AM6/8/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Hoi Karin,

Het formulier :-).

zucht kan niet wachten tot zaterdag.........

Met vriendelijke groet,

Lot van de Flier

Op 8 juni 2015 12:21 schreef <dejolige...@gmail.com>:

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "of karo's triangle nest" van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar of-karos-triangle...@googlegroups.com.
Ga naar https://groups.google.com/d/optout voor meer opties.

Pupformulier.doc
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages