Geweldige foto’s van de puppen zo vrolijk en blij en de (toekomstige)blije baasjes.
Groetjes Johanna.
--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "of karo's triangle nest" van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar of-karos-triangle...@googlegroups.com.
Ga naar https://groups.google.com/d/optout voor meer opties.
Dat was genieten met een G! Hele leuke reportage van een mooie dag! GroetjesPascalle
--