Ach kijk toch de 2.
Wat een lieverds zo samen...,en mooi zien ze eruit..
Gr Ka
Verstuurd vanaf mijn iPad
> --
> Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'of karo's triangle nest' van Google Discussiegroepen.
> Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar
of-karos-triangle...@googlegroups.com.
> Bezoek voor meer opties
https://groups.google.com/d/optout.
> <001.jpg>