Karin Roelofsma
unread,Jun 14, 2015, 3:37:38 PM6/14/15Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Morgen ochtend komt de chipper en krijgen de pups een lelijke dikke naald in hun nekje..
Sommige gillen en sommige niet,,,we zullen zien.
Het is wel altijd een organisatie..de ene pup de ren uit,,chip erin en andere ren in..
Ben altijd blij als het fout loos,voorbij is.
Het kan dan gebeuren dat de verkeerde naam bij de verkeerde pup terecht komt..
Niet erg verder maar dan dacht je , je hond heet piet maar is het Jan geworden..
Ik doe mijn best om het goed te laten gaan..
,s middags gaan ze naar de hondenschool en zien ze een engelse bulldog, een dalmatier, een cocker. Berner sennen en aussie..en veel mensen.
Dan nog agility met een groenendaeler, Swann en Dribbel en een border collie...Banderas, daar waar ze volgende week gaan zwemmen...
Fijne maandag...karin en de jolige groentjes.
Verstuurd vanaf mijn iPad