Chipper

4 views
Skip to first unread message

Karin Roelofsma

unread,
Jun 14, 2015, 3:37:38 PM6/14/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Morgen ochtend komt de chipper en krijgen de pups een lelijke dikke naald in hun nekje..
Sommige gillen en sommige niet,,,we zullen zien.
Het is wel altijd een organisatie..de ene pup de ren uit,,chip erin en andere ren in..
Ben altijd blij als het fout loos,voorbij is.
Het kan dan gebeuren dat de verkeerde naam bij de verkeerde pup terecht komt..
Niet erg verder maar dan dacht je , je hond heet piet maar is het Jan geworden..

Ik doe mijn best om het goed te laten gaan..

,s middags gaan ze naar de hondenschool en zien ze een engelse bulldog, een dalmatier, een cocker. Berner sennen en aussie..en veel mensen.
Dan nog agility met een groenendaeler, Swann en Dribbel en een border collie...Banderas, daar waar ze volgende week gaan zwemmen...

Fijne maandag...karin en de jolige groentjes.

Verstuurd vanaf mijn iPad

Wendy Breukers

unread,
Jun 14, 2015, 6:15:57 PM6/14/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Succes en sterkte voor de mupkes morgen. Zon rotnaald in dat kleine lijfje.

Groetjes Wendy
> --
> Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'of karo's triangle nest' van Google Discussiegroepen.
> Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar of-karos-triangle...@googlegroups.com.
> Bezoek voor meer opties https://groups.google.com/d/optout.

L van de Flier

unread,
Jun 15, 2015, 1:28:25 AM6/15/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com

Succes vandaag!!

Op 15 jun. 2015 00:15 schreef "Wendy Breukers" <wendyb...@ziggo.nl>:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages