Wow, wat hebben jullie veel sneeuw.
En happy birthday voor het Zeven Wateren nest 😄😄😄🎊🎊🎊
Vijf jaar, al echt volwassen. Hihi.
Groetjes,
Fem
Verstuurd vanaf mijn iPhone
> --
> Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'of karo's triangle nest' van Google Discussiegroepen.
> Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar
of-karos-triangle...@googlegroups.com.
> Bezoek voor meer opties
https://groups.google.com/d/optout.
> <winter 2016 014.jpg>
> <winter 2016 015.jpg>
> <winter 2016 016.jpg>
> <winter 2016 023.jpg>