Afgelopen zaterdag hebben we na de puppenmiddag nog een fotoshoot van d'r pups gehad.
De fotoshoot is echt leuk geworden. Ik hou niet eens een pup aan van dit nest maar ik wil laat me toch maar iets afdrukken voor aan de muur (natuurlijk van Dilma, Haha).
Groetjes,
Femke
Verstuurd vanaf mijn iPhone