Wauw!
Dat belooft nog wat met de rest! Prachtig.
Groetjes Wendy
> Op 14 jun. 2015 om 18:52 heeft Karin Roelofsma <
ka...@dejoligegroentjes.nl> het volgende geschreven:
>
>
>
> --
> Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'of karo's triangle nest' van Google Discussiegroepen.
> Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar
of-karos-triangle...@googlegroups.com.
> Bezoek voor meer opties
https://groups.google.com/d/optout.
> <IMG_3114.JPG>
>
>
>
> Verstuurd vanaf mijn iPad
>
> --
> Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'of karo's triangle nest' van Google Discussiegroepen.
> Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar
of-karos-triangle...@googlegroups.com.
> Bezoek voor meer opties
https://groups.google.com/d/optout.