Oke dan

3 views
Skip to first unread message

Karin Roelofsma

unread,
Jun 9, 2015, 1:20:07 PM6/9/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Stuur ik gelijk een leuke foto..
De drie kids van Orlando..niet uit mijn stal...maar van dark brightness..Yazoo..

Gr Karin

FullSizeRender.jpg

Johanna Kip

unread,
Jun 9, 2015, 2:35:09 PM6/9/15
to of-karos-tr...@googlegroups.com
Mooie kids zie duidelijk Orlando vooral de eerste twee super .

Groetjes Johanna.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: of-karos-tr...@googlegroups.com [mailto:of-karos-tr...@googlegroups.com] Namens Karin Roelofsma
Verzonden: dinsdag 9 juni 2015 19:18
Aan: of-karos-tr...@googlegroups.com
Onderwerp: Oke dan

Stuur ik gelijk een leuke foto..
De drie kids van Orlando..niet uit mijn stal...maar van dark brightness..Yazoo..

Gr Karin

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'of karo's triangle nest' van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar of-karos-triangle...@googlegroups.com.
Bezoek voor meer opties https://groups.google.com/d/optout.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages