Serap Mutlu AKBULUT ve Yaşar ÖZEL "3" Tüm Müzikarketlerde

Odeon Koleksiyon Müzik Grubu

to OdeonKoleksiyon
http://www.odeonmuzik.com.tr

TÜRK SANAT MÜZİĞİ'NİN SAYGIDEĞER SANATÇISI SERAP MUTLU AKBULUT'UN
İLK ALBÜMÜ

"SERAP MUTLU AKBULUT - ODEON YILLARI"

Cumhuriyet ile aynı yaşta olan ODEON MÜZİK yayınladığı arşiv serisine
bir yenisini daha eklemenin gururunu yaşıyor. ODEON, arşivinde uzun
yıllardır özenle saklanmış olan 45'lik ve LP'lerdeki birbirinden
kıymetli eserlerin biraraya getirilmesiyle oluşturulan Odeon
Koleksiyon serisine, daha önce piyasada hiç yayınlanmamış bir albümü
ekleyerek devam ediyor.

"Serap Mutlu Akbulut - Odeon Yılları" duru sesli, hanımefendi sanatçı
Serap Mutlu Akbulut'un piyasaya çıkan ilk albümü olma özelliğinin yanı
sıra, Türk Sanat Müziği'nin duayen besteci ve söz yazarlarının
eserlerini de içeriyor. Bestesi sanatçımızın ağabeyi Ümit Mutlu'ya ait
olan "Yeşil Gözlerinden Muhabbet Kaptım" "Ne Olur Akşamları Gelsen"
"Ümidim Sen Neş'em Sen" "Ayrılık Var Çıkan Falda" gibi unutulmayan
eserler, üzerlerinde hiçbir değişiklik yapılmadan, mastering ile
temizlenerek, ilk okunmuş halleri ile yine CD'lere aktarıldı.

Birbirinden kıymetli 15 eserin, nadide bir sesle buluştuğu "Serap
Mutlu Akbulut - Odeon Yılları" albümü, Türk Sanat Müziği severler
için kaçırılmaz bir fırsat olarak, ODEON etiketiyle raflarda yerini
alıyor.

Eser Listesi

1. Ne Olur Akşamları Gelsen
2. Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim
3. Aşkın O Sihirli Elini Hisseder Gibiyim
4. Ben Gamlı Hazan
5. Göğsüme Çiçek Taktın Ellerinle
6. Yeşil Gözlerinden Muhabbet Kaptım
7. Ayrılık Var Çıkan Falda
8. Kalbimi Dolduran Güzel (Unuttum)
9. Bana Bir Aşk Masalından Şarkılar Söyle
10. Bir Deniz ki Gözlerin
11. Seni Gördükçe
12. Ümidim Sen, Neş'em Sen
13. İnleyen Nağmeler
14. Gizli Aşk
15. Marmara İncisi

ARŞİVLERİNİZDE YER AÇIN !

USTA SANATÇI YAŞAR ÖZEL'İN YORUMU İLE EN ÖZEL
TÜRK SANAT MÜZİĞİ ESERLERİ BU ALBÜMDE

"YAŞAR ÖZEL - ODEON YILLARI 3"

Müzik dünyasınınn köklü şirketlerinden olan ODEON, dönemlerinde taş
plak, 45'lik ve LP olarak arşivine kaydedilmiş eserleri, asıllarına
sağdık kalarak birer birer gün ışığına çıkarıp yeni nesillerle
buluşturmaya devam ediyor.

2000 yılında piyasaya çıkarılmış olan ve ODEON KOLEKSİYON arşiv
serisinin ilk örneklerinden Yaşar Özel 1 ve Yaşar Özel 2 albümlerinin
ardından, bu kez de "YAŞAR ÖZEL - Odeon Yılları 3" Türk Sanat Müziği
severlerin beğenisine sunuluyor.

Seni Andım Bu Gece Kulakların Çınlasın...

"Yalan Değil Pek Kolay Olmayacak", "Hayat Kırkında Başlar",
"Kulakların Çınlasın", "Gizli Aşk" gibi Türk Sanat Müziği'nin
unutulmaz şarkılarına davudi sesi ve mükemmel yorumuyla can veren
Yaşar Özel, albümünde bu şarkıları döneminde yaşayanları hatıralarına
götürürken, yeni kuşaklara da doğru ve abartısız icranın en iyi
örneklerini gösteriyor.

14 kıymetli eserden oluşan "YAŞAR ÖZEL - Odeon Yılları 3" ODEON
etiketiyle raflarda yerini alıyor.

Eser Listesi

1- Yalan Değil Pek Kolay Olmayacak
2- Açık Bırak Pencereni
3- Gözlerimden Yüzün
4- Gönül Her Akşam
5- O Ağacın Altını Anmaz Olur muyum Hiç?
6- Gitmek Mi Zor Kalmak Mı Zor
7- Kulakların Çınlasın
8- Yeşil Gözlerinden Muhabbet Kaptım
9- Gözlerin Bir Aşk Bilmecesi