Bir hayalin gerçekleşmesini sağlayan sizlere.

Sibelcort

to dalp...@hotmail.com, lev...@odakgroup.com, Erim Oral, ya...@odakgroup.com, son...@odakgroup.com, Alim Topograf, tur...@odakgroup.com, yas...@odakgroup.com, soyhan...@mynet.com, fe...@odakgroup.com, na...@odakgroup.com, sadik...@windowslive.com, sedaty...@mynet.com, esma_o...@hotmail.com, sabiha...@hotmail.com, omur....@odakgroup.com, odakmuha...@googlegroups.com, Odak Dalya Ervaron, seke...@hotmail.com, nzr kcn, omerk...@hotmail.com, mehmet...@odakgroup.com, mustafa....@odakgroup.com, mustafa...@hotmail.com, bulent...@odakgroup.com, serem...@odakgroup.com, ser...@odakgroup.com, elif tunca, mecnu...@hotmail.com, ENGİN YARDIM, kriza...@hotmail.com

Sevgili arkadaşlarım,

Bizler, hep birlikte emeklerimizi ve yüreklerimizi ortaya koyarak çok güzel bir şey için adım attık, bizim de çorba da tuzumuz olsun  istedik ve başladık plastik kapakları toplamaya, kah arkadaşlarımızdan kah evimizden oradan buradan derken …..Bir kartopu çığa dönüştü, götürdük kapaklarımızı Türkiye Omurilik Felçliler Derneği’ne ve  anlattık onlara kardeşimiz Abdulkadir ÖVEANAR’ı (Abdullah GENÇ’in akrabası). Biz ve ailesi heyecanla ve sabırsızlıkla bekledik, ama o bizden daha çok heyecanla ve sabırla bekledi ve sonunda kavuştu akülü sandalyesine. Cuma günü ( 02.11.2012) çok kötü  başlayan bir gündü benim için ta ki  Abdullah arayana kadar. Gitmiş dedi akülü sandalye varmış Van’a. İşte kelimelerin yetersiz kaldığı anlardan bir an ve tarifi olmayan bir mutluluk. “Plastik kapaklar özgürlüğe dönüştü”.

Bu mutluluğu yaşatan ve bu güzel kardeşimizin hayalini gerçekleştiren  sizlere katkılarınızdan dolayı sonsuz teşekkürler.

Sevgilerimle,

Sibel ÇORT