Re: slovenska kodna tabela za NVDA

J.G

to pomagajmosi, nvda...@googlegroups.com
Ponovno objavljam poziv za testiranje tabele. prosim, da se
interesenti včlanite v nvda_slo, ker bom nadaljne informacije delil
samo tam v izogib smetenju ostalih seznamov. v primeru težav s
prijavo, to sporočite na osebni naslov.

lp, J

p.s. info, prosim, delite tudi s tistimi, ki jih ni na tem epoštnem seznamu.

J.G

to pomagajmosi, nvda...@googlegroups.com
Pozdravljeni,

še enkrat pošiljam poziv za testiranje slovenske kodne tabele v NVDA.
(kopijo sporočila pošiljam tudi članom slovenske skupnosti nvda).

kot sem napisal, bom nadaljne informacije o kodni tabeli delil samo v
skupini, ki je namenjena slovenski nvda skupnosti, ta pa se nahaja tu:

https://groups.google.com/forum/?hl=sl#!forum/nvda_slo

prosim, če info razširite naprej, ker bom v roku tedna objavil prvo
testno različico in navodila za namestitev.

lp, J

p.s. če ima kdo težave s prijavo v skupino, naj se name obrne z
neposrednim sporočilom iz katerega bo jasno razvidna volja, da se želi
včlaniti v skupino.