slovenska kodna tabela (beta)

J.G

to nvda...@googlegroups.com
Pozdravljeni,

kot obljubljeno in napovedovano, pošiljam beta izvod tabele in
navodila za vmestitiv v NVDA.

Prosim za povratne informacije.

lp, J
tabela z navodili.zip

vigdis...@gmail.com

to NVDA_slo, jozko....@guest.arnes.si

Živijo Jožko!

Namestila sem beta tabelo in se zdaj že kake pol ure igram z NVDAjem, ki ga sicer ne uporabljam.

Zmotile so me na hitro tele stvari:
1. pika se prikazuje kot šesta pika (namesto slovenske druge-pete-šeste pike).
2. Številka dve se prikazuje z znakom tretja-četrta pika, namesto običajne prve-druge-šeste.
3. Običajni oklepaji se v besedilu prikazujejo kot okrogli oklepaji (ki sem jih bila vajena iz matematike), torej:
- začetni s prvo-drugo-šesto piko (namesto običajnih druge-tretje-šeste pike);
- Zaklepaji se prikazujejo s tretjo-četrto-peto piko (namesto običajnih tretje-pete-šeste pike).
4. Mali črki č in š imata na vrstici dodano še osmo piko (ki ju ne potrebujeta).

Pravilna tabela mi je delovala le nekaj minut, dokler si nisem namestila najnovejše različice NVDAja, po katerem me je vprašal računalnik.

Upam, da se bo dalo tovrstne stvari odpraviti!

Lep dan še naprej!

Irena z Biskom

J.G

to vigdis...@gmail.com, NVDA_slo
Zdravo,

predlagam, da tabelo znova namestiš po tistih navodilih, ki so bila
priložena zraven. razlog za ta dogodek je v tem, ker je NVDA po
posodobitvi naložil svoje datoteke nazaj in prepisal spremembe. po tem
bi morala zadeva spet delovati.

lp, J

vigdis...@gmail.com

to NVDA_slo, vigdis...@gmail.com, jozko....@guest.arnes.si
Živijo!

Stvar ne deluje, žal.
Ker se mi je danes sesul crack jawsa, sem prisiljena uporabljati NVDA. Tovrstna brajica mi gre precej na živce, zato bi morala verjetno spet premakniti na Norveško, ki ima vsaj pravilno pisavo.

Lep dan še naprej!

Irena

vigdis...@gmail.com

to NVDA_slo, vigdis...@gmail.com, jozko....@guest.arnes.si
Živijo še enkrat!

Po pogovoru z našim društvenim računalničarjem Edijem sem ugotovila, da ne morem imeti veliko upanja, da mi bo stvar delala, kot dela vsem drugim. Imam namreč zastarelo tehnologijo, ki pa mi je doslej za moje potrebe še čisto super delovala in je nisem nameravala še par let zamenjati.

Imam 8 let star stacionarni računalnik z Windowsi 7, 32-bitni sistem, 10 let staro e-braille Handy Tech brajevo vrstico, sicer pa posodobljen najnovejši NVDA. Vsi resni uporabniki na našem društvu so prešli na 64-bitne sisteme (jaz pa vztrajam, dokler mi stvari še delujejo sprejemljivo, saj sredstev za novo opremo nimam - hkrati se mi pa zdi škoda menjavati obstoječo, dokler le-ta še deluje za moje skromne potrebe).

Hvala ti za vso pomoč!

Lep in prijeten dan še naprej!

Irena

Jure Srebrović

to nvda...@googlegroups.com
Živjo. Veš to, da ti vrstica izpisuje napačne znake nima zveze s starostjo vrstice. Pri zastarelosti sistema je tako, da stvar deluje, ali pa ne deluje. Če pa se oklepaji in drugo izpisuje narobe, pa je napak v samem zapisu kodne tabele. Zato bo očitno te stvari potrebno še izboljšati in popraviti.

LP Jure
--
To sporočilo ste prejeli, ker ste naročeni na skupino »NVDA_slo« v Google Skupinah.
Če se želite odjaviti od skupine in ne želite več prejemati njenih e-poštnih sporočil, pišite na naslov nvda_slo+u...@googlegroups.com.