Haftalık Bülten ( 13 Kasım 2020 )

editor

to nur-pe...@googlegroups.com
Sorularla Risale ekibi olarak hayırlı cumalar diliyoruz.  Soru - Cevap arşivimizden seçtiğimiz sorulardan bazılarını aşağıdaki bağlantılardan inceleyebilirsiniz. Selam ve dua ile...
SON EKLENEN VİDEOLAR
31. Söz - İkinci Bölüm
Hocamızla gerçekleştirdiğimiz Sorularla Sözler programının bu bölümünde Otuz Birinci Söz'den soruları cevaplamaya devam ediyoruz. İstifade etmek ümidiyle, Selam ve dua ile...
31. Söz - Birinci Bölüm
Hocamızla gerçekleştirdiğimiz Sorularla Sözler programının bu bölümünde Otuz Birinci Söz'den soruları cevaplamaya devam ediyoruz. İstifade etmek ümidiyle, Selam ve dua ile...
SORU-CEVAP ARŞİVİNDEN
KUR'AN-I KERİM'DEN...

“...Kendi ellerinizle kendinizi tehlikeye atmayınız...”

(Bakara, 2 / 195)

ALLAH RESULÜNDEN (ASM)...

Süfyan İbnu Abdillah es-Sakafi (ra) anlatıyor: “Ey ALLAH'ın Rasulü, bana İslam hakkında öyle bir bilgi ver ki, bana yetsin ve sizden başka kimseye İslam'dan sormaya hacet bırakmasın.” dedim. Şu cevabı verdi:

“ALLAH'a inandım de, sonra da doğru ol.”

(Müslim, İman 62)

RİSALE-İ NUR KÜLLİYATI'NDAN...

“Ey şükrü bırakıp şekvâya giren hasta! Şekvâ bir haktan gelir. Senin bir hakkın zayi olmamış ki şekva ediyorsun.”

(Lem’alar, Yirmi Beşinci Lem’a / Hastalar Risalesi)

ESMA-ÜL HÜSNA'DAN...

El-Latif: Varlıkları en nâzik incelikler ve nazenin güzellikler içinde yaratan, herbir canlıya lütufkarlıkla ihsan ve ikramlarda bulunan; sonsuz ilmiyle eşyanın bütün inceliklerine nüfuz eden.

CEVŞEN-ÜL KEBİR'DEN...

Ey ihsan ve atiyyesinde şeref ve yücelik olan,
Ey ef’alinde letafet, güzellik, incelik, şefkat bulunan,
Ey lütuf ve keremi kesintisiz, daim var olan,
Ey ihsanının başlangıcı sonu olmayan kadîm olan,
Ey sözü hak olan,
Ey vaadi doğru olan,
Ey af ve bağışlaması sırf kendi fazl ve iyiliğinden kaynaklanan,
Ey ceza ve azabı adil olan,
Ey zikri gayet güzel ve tatlı olan,
Ey ünsiyet ve yakınlığı son derece tatmin edici lezzet verici olan,

Sen aczden ve şerikten, kusurdan münezzeh ve mukaddessin. Senden başka ilâh yok ki bize imdad etsin. El-aman el-aman! Bizi azap ateşinden ve cehennemden kurtar.

SİTEMİZE SON EKLENEN DERSLERİ İZLEDİNİZ Mİ?
Ey âlem-i İslâm! UyanKainat mucizedir, taklit edilemez!
Ölümün yüzüne gülebilmek!Hidayet ve huzur penceresi
HAFTANIN DUVAR KAĞIDI...

1600 X 12001920 X 1200TÜM DUVAR KAĞITLARI

FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN

ilim2
kaderin-mahkumumu
Cüz-i irade nedir?
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Sorularlarisale.com |  Facebook Sayfamıza Ulaşın |  Twitter'den Takip Edin
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız