Haftalık Bülten ( 16 Ekim 2020 )

1 view

Nur Penceresi

to Nur Penceresi
Sorularla Risale ekibi olarak hayırlı cumalar diliyoruz.  Soru - Cevap arşivimizden seçtiğimiz sorulardan bazılarını aşağıdaki bağlantılardan inceleyebilirsiniz. Selam ve dua ile...
SON EKLENEN VİDEOLAR
30. Söz - Yirmi Dokuzuncu Bölüm
Hocamızla gerçekleştirdiğimiz Sorularla Sözler programının bu bölümünde Otuzuncu Söz'den soruları cevaplamaya devam ediyoruz. İstifade etmek ümidiyle, Selam ve dua ile...
30. Söz - Yirmi Sekizinci Bölüm
Hocamızla gerçekleştirdiğimiz Sorularla Sözler programının bu bölümünde Otuzuncu Söz'den soruları cevaplamaya devam ediyoruz. İstifade etmek ümidiyle, Selam ve dua ile...
SORU-CEVAP ARŞİVİNDEN
KUR'AN-I KERİM'DEN...

“Rabbimiz Allah’tır, deyip de, ondan sonra her işinde doğruluktan ayrılmayanlara gelince, onlara melekler gelir: Korkmayın, üzülmeyin, size vaad olunan cennetle sevinin! derler.”

(Fussilet, 41/30)

ALLAH RESULÜNDEN (ASM)...

Ebu Hureyre (ra) Hazretleri anlatıyor: “Hz. Peygamber (sav)'e “Ey ALLAH'ın Rasulü, kıyamet günü senin şefaatinle en ziyade saadete erecek olan kimdir?” diye sormuştum. Bana:

“Hadis'e karşı sende olan aşkı görünce, bu hususta senden önce bana bir başkasının sualde bulunmayacağını tahmin etmiştim.” açıklamasını yaptıktan sonra şu cevabı verdi: “Kıyamet günü benim şefaatimle en ziyade saadete erecek olan kimse, samimi olarak ve içinden gelerek 'La ilâhe illallah' diyen kimsedir.”

(Buhari, İlm 34)

RİSALE-İ NUR KÜLLİYATI'NDAN...

“Ey insan, hiç mümkün müdür ki: Sana bu simayı veren, o simada böyle bir sikke-i rahmeti ve bir hâtem-i ehadiyeti vaz’eden zat, seni başıboş bıraksın, sana ehemmiyet vermesin, senin harekâtına dikkat etmesin ...”

(Lem'alar, On Dördüncü Lem'a)

ESMA-ÜL HÜSNA'DAN...

Es-Semi: Ezelden ebede varlıkların bütün seslerini biri diğerine engel olmaksızın işiten; kâinattaki bütün ses ve işitmeler O’nun her şeyi kuşatan işitme sıfatının tecellîleri olan.

CEVŞEN-ÜL KEBİR'DEN...

Ey her şeye her şeyden sonsuz derece yakın olan Karîb,
Ey sevilen, bütün mahbublardan ziyade muhabbete layık olan sevilen Habîb,
Ey bütün azamet sahiplerinden nihayetsiz derece azametli olan, Azîm,
Ey sonsuz izzetiyle bütün izzet sahiplerinin fevkinde olan Aziz,
Ey gücü sonsuz, kuvveti bütün kuvvetlilerin fevkinde olan Kavî,
Ey bilinen bilinmeyen bütün zenginlerden sonsuz derece gına ve varlık sahibi olan Ganîy,
Ey cûd ve sehâsıyla bol ihsan edenlerin en üstünü, Cevâd,
Ey zarif bol rahmeti, derin ince şefkati, bütün şefkatkârların üstünde olan Rauf,
Ey has ve derin rahmeti bütün merhamet ehlinin fevkinde bulunan Rahîm,
Ey küçük büyük bilinen bilinmeyen bütün yücelerin yücesi olan Celîl,

Sen aczden ve şerikten, kusurdan münezzeh ve mukaddessin. Senden başka ilâh yok ki bize imdad etsin. El-aman el-aman! Bizi azap ateşinden ve cehennemden kurtar.

SİTEMİZE SON EKLENEN DERSLERİ İZLEDİNİZ Mİ?
Hizmet Rehberi ve Lâhikalar'dan Hizmet Düsturları - 8. Dersİster istemez öleceğiz!
Nefsini Allah'a satmakDini yaşamada neden lakaydız...!
HAFTANIN DUVAR KAĞIDI...

1600 X 12001920 X 1200TÜM DUVAR KAĞITLARI

FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN

20
21
22
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Sorularlarisale.com |  Facebook Sayfamıza Ulaşın |  Twitter'den Takip Edin
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız