Alle stations outputten op een reisadvies

Gijs Beijer

to ns-api
Bij een reisadvies worden de stations afgekapt op het begin en eindstation.

Ik zou graag ook alle overige stations terugzien in de output. Op deze manier zou ook getoond kunnen worden 'Intercity richting Zwolle' als ik Nijmegen als eindbestemming heb ingesteld.

Groet Gijs

Gijs Beijer

to ns-api
Reagerende  op de verzonden mail:

Is de property 'Eindbestemming' (ik neem aan dat deze voor het traject geld) wel beschikbaar?
Deze zie ik bij de actuele vertrektijden wel verschijnen namelijk.

Groet Gijs

Stefan de Konink

to ns-...@googlegroups.com
On Monday, May 9, 2016 10:50:10 AM CEST, Gijs Beijer wrote:
> Is de property 'Eindbestemming' (ik neem aan dat deze voor het
> traject geld) wel beschikbaar?
> Deze zie ik bij de actuele vertrektijden wel verschijnen namelijk.

Zolang Digitale Aankomst Staten niet in productie is, zijn de eindstations
nooit actueel, maar altijd de geplande aankomsttijd.

--
Stefan

Saren Inden

to ns-api
 Misschien wat extra (en omslachtig) werk maar je kan ook de vertrektijden voor een bepaald station ophalen en dan deze matchen met de geplande reis