Einbestemming trein opvragen

Evert Kors

to ns-api
Hallo,

Ik wil graag de eindbestemming, of totale reis van een trein weten. In de API documentatie kan ik hier niet achter komen hoe dit moet. De NS Reisplanner Android app gebruikt dit echt wel.

Hoe is dit te bereiken met de API?

Met vriendelijke groet,
Evert

Geert Wirken

to ns-...@googlegroups.com
De ritinformatie is niet uit de NS-API te halen, dat is een interne call voor de NS reisplanner die niet openbaar beschikbaar is.

Wat je wel zou kunnen doen is (gratis) aansluiten op NDOVloket en dan zelf alle ritten bijhouden, bijvoorbeeld met https://github.com/geertw/rdt-serviceinfo (disclaimer: door mij ontwikkeld). Je krijgt dan een database met alle ritinformatie, en dan is het heel gemakkelijk om daar ook de eindbestemming uit te halen.

Groeten, Geert
--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "ns-api" van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar ns-api+un...@googlegroups.com.