WSDL van de NS api

Dennis Vrolijk

to ns-...@googlegroups.com
Goedemiddag,

Ik wil graag de data van de NS api ontsluiten met behulp van een ETL tool. Om een Webservice Consumer aan te maken heb ik een WSDL nodig. Weet iemand of die beschikbaar is?

Ik heb al geprobeerd de webservice aan te roepen met ?WSDL erachter. Maar dit werkt niet.

Groeten,
Dennis

Stefan de Konink

to ns-...@googlegroups.com
On Thursday, May 7, 2015 4:29:04 PM CEST, Dennis Vrolijk wrote:
> Ik wil graag de data van de NS api ontsluiten met behulp van
> een ETL tool. Om een Webservice Consumer aan te maken heb ik een
> WSDL nodig. Weet iemand of die beschikbaar is?

Deze is helaas nog nooit langs gekomen op deze mailinglijst.

Stefan

Joel Haasnoot

to den...@gmail.com, ns-...@googlegroups.com
Hoi Dennis,
Helaas bestaat er geen WSDL van deze service. Je zou er een kunnen maken, iemand op deze groep heeft wel eens een XSD gemaakt.

Joel

Joel Haasnoot

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "ns-api" van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar ns-api+un...@googlegroups.com.