Национален турнир за Купата на република България по боулинг за хора със зрителни увреждания

Федерация СХЗУ

to novinisport

 На 28-ми октомври 2023 г. в София, За първи път се проведе турнир за купата на България по боулинг за незрящи, в който взеха участие състезатели от 12 спортни клуба.

Организатор на състезанието бе СКИ „Витоша“ – София

Ето ги и носителите на купата!

Жени „Б1“

1.  Божанка Атанасова – СКХУ „Доростол 2011“

2.  Савка Кацарска СКИ „Витоша“

3.  Десислава Тодорова СКИ „Витоша“

„Б1“ мъже

1. Ивайло Петков СКИ „Вихър“

2.  Милен Грозев  СКХЗУ „Пауталия спорт 2005“

3.  Румен Трендафилов СКИ „Кракра“

Жени „Б2“

1. Бисера Тодорова СК „Успех“ – София

2.  Надя Каратова СКХЗУ „Пауталия спорт 2005“

3.  Стоянка Йорданова СК „Успех“ – София

„Б2“ мъже

1. Добромир Удрев СКХУ „Доростол 2011“

2.  Петър Бонжулов СКХУ „Пазарджик“

3.  Стефан Димитров СКИ „Кракра“

Това съобщение е от националния осведомителен канал за спорт за хора