Re: Virus/orm??

1 view

Axel Hammerschmidt

L.E.P. <nyh...@SLETplakaten.dk> wrote:

> Thu, 09 Feb 2006 21:10:35 +0100, skrev Jørgen Jørgensen <je...@sol.dk>
> :

> Den meddelelse har ikke noget med en virus at gøre.
>
> Din IP-adresse er blevet blokeret fordi en tidligere ejer har brugt
> den til at udsende spam. Kontakt din udbyder for at få en anden
> IP-adresse
>
> Klik evt på linket - så kan du se hvad det drejer sig om.

Det har jeg gjort, og den TDC ip-adresse jeg har haft et stykke tid nu
var listet.

Der var et link til denne her:

http://moensted.dk/

Så vidt jeg husker, slog han sine folder i det gamle dk.snak. Han bør få
et liv, den nar. Godt de lukkede Aktuelt!

Any suggestions?

Jeg ved hvor han bor... :-)

Axel Hammerschmidt

Axel Hammerschmidt <hl...@hotmail.com> wrote:

<snip>

> Jeg ved hvor han bor... :-)

Johannes skal osse sige undskyld.

Thomas Overgaard

Axel Hammerschmidt wrote :

> Johannes skal osse sige undskyld.

Du skal da som minimum kræve at hans statsleder siger undskyld.
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.