Hovsa

Per Abrahamsen

Hvor er al dåseboven blevet af?

Svend Erik Jensen

On Mon, 02 Feb 2009 09:37:59 +0100, Per Abrahamsen wrote in
nordunet.talk.skandinaviska <rj7i496...@sheridan.dina.kvl.dk>:

>Hvor er al dåseboven blevet af?

Den er spist og der er ikke mere i skabet.
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Kasper Jensen

"Svend Erik Jensen" <adre...@er.invalid> skrev i en meddelelse

> Den er spist og der er ikke mere i skabet.

Utroligt, og så endda lige midt i september.

Thomas Overgaard

Kasper Jensen wrote :

> Utroligt, og så endda lige midt i september.

Teoretisk set så sluttede September da vist dengang AOL slukkede for
deres newsserver.
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Bertel Lund Hansen

Thomas Overgaard skrev:

> Teoretisk set så sluttede September da vist dengang AOL slukkede for
> deres newsserver.

Er september slut? Så er der jo fejl på min hjemmeside.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/